Regelmatig ontvang ik vragen en oproepen per e-mail. Meestal van mesnen die op zoek zijn naar een goede kapper. Weet jij een goede kapper in je omgeving, plaats dan een reactie

1.Hallo, ik zocht een adresje in Haarlem of Amsterdam alwaar ik mijn kroeshaar kan laten ontkroesen en kan laten invlechten. Bij de ‘gewone’ kappers is dit niet te betalen, vandaar deze vraag om tips ? Alvast bedankt, Esther

2.Hoi, hoi, als echte hollandse blonde ben ik ook gezegend met een flinke bos krullen die behoorlijk kunnen kroesen als ik er niet iets van vet instop. Nu draag ik mijn haar al jaren in dezelfde staart en ben ik nu echt toe aan iets anders. Een leuke kortere coupe of iets dergelijks. Maar dit durf ik niet aan bij mijn eigen kapper. Wie weet er dus een goede kapper met verstand vankrul/kroes haar die mij een goed advies kan geven met betrekking tot een nieuwecoupe die goed bij mij past en de verzorging daarvan? Ik zelf woon in Alphen a/d Rijn dus iets in die regio zou mooi zijn maar ik ben ook bereid verder de randstad in te trekken (Amsterdam bv). Alvast bedankt! Groetjes Tessa

