Deze maand is krullebol Hans aan het woord:

Vroeger was mijn haar lang.
Toen ik twintig werd, ging het eraf.
Jammer.
Maar niemand vond het toen mooi.
Ik wilde een baan.
Dus naar de kapper.

Nu ben ik 48.
Sinds twee jaar groeit het weer.
Het is al flink lang.
Nog lang niet lang genoeg.
Het wordt veel langer.
Ik vind het mooi.

Iedere dag was ik het.
Met Elvive shampoo.
Alle soorten gebruik ik.
Want alles heeft wel wat.
Soms voor broos haar.
Soms voor dik haar.
Soms voor gekleurd haar.
Soms voor droog haar.
Soms voor vet haar.
Soms met versterkende olie.
Of iets anders.
Het werkt goed.

En styling mousse.
Anders spingt mijn haar.
Alle kanten op.
Dat is niet altijd handig.
Ook niet altijd mooi.
Ik geniet van mijn haar

Hans
Surf ook eens naar de site van Hans http://www.sylans.net/

Wil jij (m/v) ook schitteren als krullebol, dreadhead of cornrow koning van de maand? Iedereen kan krullebol van de maand zijn. Het maakt niet uit of je blonde, bruine, rode of zwarte krullen hebt. Dus ben jij een man,vrouw of kind en ben je trots op je haardos? Stuur dan een foto op naar kroeshaar@gmail.com en vertel erbij hoe jouw haar verzorgd wordt.

